Det ska vara gott att leva

Annars kan det kvitta.

Och det är det nu, det är SÅ GOTT att leva. Borde vara snart, any day, ett år sen jag avslutade min behandling mot bröstcancer, och nu, nu mår jag fasen som en prinsessa. För ett år sen hade jag bara liiite hår på skallen och var irriterade över det, nu är jag irriterad över att det växer så snabbt och att alla pengar jag har går åt till frisören var 7 vecka :) Sånt är svårt att se när man är mitt uppe i det. Men jag betalar ju hellre två lax var sjunde vecka än vara skallig, så man får väga bra mot dåligt hela tiden ;)
Känns fortfarande som ett skämt att jag varit skallig, men jag har ju bilder på det, jag vet att det hänt, eller, jag tror det... Tänk om det bara var en riktigt dålig dröm. Kanske man bara kan bestämma sig för det?
Jag är mest på landet och NJUTER, det har varit grymt fint väder, alla klagar på taskigt sommarväder, men jag har inte känt av det alls, det har varit sol på mig nästan varje dag. Just nu tog jag en liten detour in till stan och njöt av min vän A med lite Bollinger på ett riktigt härligt hak på söder på vattnet. Som sagt. Livet är värt att levas.










Kommentarer

  1. åh härligt! Önskar dig en fortsatt underbar sommar :)
    kram Annica A

    SvaraRadera
  2. Åh en flaska Bollinger är aldrig fel. Men firar man så ska man slå på stort. Jag förmodar att det var lite extra nu när det har gått ett år!
    Du är så bra fina Ida.
    Kram! <3

    SvaraRadera
  3. Underbart!
    Fast var får du ta tag i det fina vädret? Har det stannat i Roslagen??? Här har det regnat rejält sista veckorna. Trädgården på landet börjar tom bli översvämmad. Jag badar trots allt. Ungarna ska förstås ha i sin mamma i vattnet trots 14 gradigt vatten. Brrrr....
    Jag dricker rose' och äter alldeles för mkt choklad och tänker att man måste njuta!
    Ha en fortsatt härlig ledighet Ida!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg